Är sjukt egentligen...

Det är egentligen ganska konstigt hur snabbt det går att göra saker när man till slut tar sig för att göra det. Har suttit två timar nu och fått ihop i princip allt vi behöver om Citymail. Och det verkar kunna finnas bra fakta och det kan nog bli bra om man får läsa igenom och sätta det i rätt ordning.
Jag har iaf kommit fram till att det går väldigt snabbt när man inte sitter och pratar om en massa annat...

Nu håller jag på att fixa lite middag. Man måste ju äta också. Har tänkt göra det lite extra fint idag så det blir ris och en stekt laxfilé. Till det CremeFraiche med Caviar och som sallad får det bli gurka för det är allt jag har. Men efter så bra plugg har jag gjort mig förtjänt av god mat!!!
Samtidigt måste jag säga att jag längtar efter att åka upp till Örnsköldvsik och bli lite bortskämd! Slippa laga mat och städa verkar ju inte helt fel. Att sedan bara sitta och plugga på dagarna, ta promenad med hund, hitta på roliga saker med kompisar. Jag kommer utan tvekan ha fullt upp hela tiden. Är faktiskt "hemma" från tisdag kväll till måndag morgon! Ska bli så skönt. Enda minuset är att jag missar en föreläsning men det känns inte så farligt.
Samtidigt tänker jag att jag fick ju VG på förra tentan så jag har ju noll press på mig själv att klara nästa vilket ju kan vara ganska farligt. Latheten kanske slår till....

Men nu ska jag se så inte riset kokar över...

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: mams

Såg grymt gott ut! Men måste ju säga att jag längtar efter dig! (O att du kommer hem o lagar sån god mat o dammsuger.... :)

Må så gott! Kramar

2008-10-20 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback