Brain - overload!

Nu har jag lagt ner allt som heter plugg inför tentan imorrn. Min hjärna är totalt överlärd vilket innebär att min kunskap börat läcka ut genom öron, näsa och mun. Ungefär så känns det...

Nu ska jag slappa framför teven ett tag och smälta all information och även äta lite godis.
Var på typ världens (läs: Västerås) största godisaffär idag. Fanns hur mycket som helst att välja bland. Blev även en lagom promenad dit.
Vädret har faktiskt blivit bättre - det har slutat blåsa och det regnar inte längre!

Jag får bara be om ursäkt över att jag inte varit så duktig på att uppdatera idag men jag hoppas att jag ska bättra mig imorrn när tentan är avklarad. Då kanske jag kan ha lite mer intressanta saker att skriva om också - istället för plugg och väder...

Ha det bra nu och så får ni väl hoppas att jag inte kuggar alltför hårt imorrn...
Farfar (pratade med farmor idag) ville iaf att jag skulle ringa och berätta hur dåligt det hade gått så det ska jag väl göra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback