Dåligt underhållen blogg idag...

Har varit på skolan sen 11 idag och jobbat med PM-arbetet. Det sjuka är att det finns så mycket att skriva om. Detta arbete som är 1,5hp blir minst lika långt som det förra vi gjorde som var på 3,5hp. Men det känns som att det blir riktigt bra också. Det som känns allra bäst är att vi har så mycket tid till finjusteringar. Den tiden hade vi inte senast...

Bah! Nu har jag tryckt någon kass knappkombination igen. Denna gången blev hela texten fet. Tur då att det är lätt ordnat genom att avmarkera "F":et...
Trodde jag ja.. Dte var tydligen inte så lätt...

Till lunch idag blev det något så gott som Taco-buffé på Kåren. Ät så mycket du vill för 50 kronor. Känns som att Tacobuffén på BlueMoonBar på fredag kvällarna (gratis) och Tacon på Kåren på söndagarna kan bli det nya hänget liksom. Lite konstigt att man inte är på BMB oftare på fredagarna när maten är gratis... Det får bli bättring på det!!!

På väg hem från skolan pratade jag med mamma i telefonen och hon var väldigt nyfiken på vem det är som skriver under sina kommentarer på min blogg med "Texas Joe". Åh, som jeg skratte!
Jag vet ju helt säkert vem det är. Vem känner jag som ska åka hem från Texas samma dag som min pappa åker hem från Texas? Jo, ingen. Så jag berättade helt enkelt för min mor att det är hennes man som går under namnet "Texas Joe". haha

Hmm, konstigt att det fortfarande blir fet stil... Hoppas det försvinner till nästa inlägg..
Imorrn blir det förmodligen till att göra klart PM:et och jag tror till och med man kan ha lite tid över till annat också...

Loads of love and a great evening to all of you!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea (syster)

haha min mamma är smaaart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback