Färjan...

Alltså, den här nya grejen med "realityserier" eller vad man ska kalla de är ju hur bra som helst.
Jag har fastnat främst i "Färjan" på femman men även räddningstjänsten på Gotland är ju bra.
Jag skulle vilja se "Reseledarna" men där är nog problemet att inget resebolag vill visa upp hur mycket festande och skit som är inblandat. Men jag hade gärna sett det ändå! Eller "Charterresenärerna"! Hur kul hade inte det varit!

Var ju studentkryssningen "Sjöslaget" nu i helgen också. Enligt de som var med var det kul men det hände faktiskt en hemsk grej också. Var tydligen en kille som hoppade överbord och inte blev återfunnen. Probably dead. Ganska tragiskt måste jag säga men hur tänker man när man hoppar från en färja när det är kallt ute?

Ha det bra!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

jag vet.. man tycker om att se de göra bort sig. .läste du om att svenska kvinnor ringde in och bad att de skulle sluta sända så att folket inte såg att de var otrogen på båten.. ahhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback