Fest ikväll?

Så har då torsdagen till hälften passerat...
Jag har hunnit med ganska mycket!!!

Ätit tårta
Färgat hår
Funderat på fest ikväll...

Anledningen till festtankar ikväll är väl att det är tenta på måndag och man inte vill vara bakis på söndagen och inte kunna plugga då...
Sedan kanske ni tycker att man kan skippa att parta överhuvudtaget en sån helg/vecka. Men så tänker inte jag. Om jag inte gör något idag så kommer jag förmodligen göra det på lördag istället och det vill jag inte riktigt...

Men nu ska jag försöka plugga lite - man måste ju det, fast jag har inte den minsta lust att slå upp helvetesboken. Fortfarande en ganska bra bit kvar. Men jag måste läsa idag så jag hör väl av mig senare när jag försökt läsa iaf.. :p

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback