Första pausen avklarad...

Slösade bort "posthämtningspausen" direkt innan jag började plugga och det var väl inga höjdare som mötte mig i postfacket. En tidning var allt "DiEGO" från Dagens Industri.
Nu är det dammsugningen som återstår men det känns faktiskt inte alls lockande. Plugget går så himla bra nu och det är faktiskt en ganska kul uppgift. Och trots att jag inte öppnat boken förut så lyckas jag hitta en massa passande sidor att referera till. Jag skulle vilja hissa registret som ju finns i alla böcker. Det är ju bara att kolla där efter passande nyckelord och vips så har man ett perfekt underlag för det man skriver.
Så nu har jag bara den tredje punkten på den första inlämningsuppgiften kvar att fixa. De två sidorna som är max kommer jag klara utan problem. Känns som jag fått till ett bra innehåll och att det blir strax över 1,5 sidor.
Sedan får man väl rikta in sig på att fixa det sista på Citymaildelen i PM:arbetet.
Upptäckte till min glädje att Inlämningsuppgift 2 inte skulle vara klar på måndag som jag trodde först utan nästa torsdag! Är ju över en vecka dit så det blir nog en perfekt uppgift att sysselsätta sig med på resan hem till Övik. Bussen till Arlanda och flyget upp för att inte tala om väntetiden på Arlanda. Nu var den tydligen inte så lång men den uppgiften verkar klart enklare än den första och det ska gå utan problem!!!

Något annat som är så himla skönt med den här kursen som inte var så bra på den förra är att jag kan lyssna på musik när jag pluggar. Till marknadsföringen går det att koncentrera sig trots att radion eller datorn spelar musik. Under Organisationskursen var det totalt omöjligt eftersom det var så tråkigt!!!

Nej, nu ska jag fortsätta skriva på inlämningsuppgiften. Är påverkansroller för hög- och lågengagemangsprodukter som gäller i den punkten!

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback