Generation fett...

Jag har verkligen fastnat i tv3s serie "Generation fett". Idag var det bland det vidrigaste jag sett!
En kvinna på typ 350 kilo som vältrade sig i lera och ösregn i bara bikini. Jag kan säga att kräkningen inte var långt borta!
Samtidigt som det är vidrigt så kan jag inte låta bli att titta. Helt sjukt hur folk tänker liksom, hennes mål var att bli världens tjockaste kvinna. Hennes man älskade att mata henne. Han är en sån som de kallar "Feeder".
Det som ändå tar priset är den detaljrika genomgången av hur de har sex.
Jag vet då vad jag ska göra nästa onsdag; Efterlyst och Generation Fett är en riktig tevekväll det. haha

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

hur har de sex egentligen?? går det?? hittar man rätt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback