Har jag fattat det här rätt?!

Är det "Etta-sittning" på Torsdag?! Jag som tyckte det kändes som om det var så länge tills dess. Då måste man ju förbereda sig på det också. Ingen lugn helg nu heller alltså. :p

Idag har jag föreläsning iaf. Klockan 13.15 börjar den.
Ska ta med mig mitt "Mintzberghäfte" till skolans Akademibokhandel idag och byta in den mot "the real deal".
På torsdagkväll (sent) eller fredag får jag veta resultatet från tentan också. Alla som blivit underkända kommer få ett privat meddelande "sent" på torsdagkväll så förhoppningsvis har man inget sånt när man kommer från sittningen. Perfekt tajmat egentligen. Ingen har hunnit bli underkänd så folk lär ju vara glada men möjligtvis är det många som blir nyfikna och går hem lite tidigare eller vad tror ni?

När de planerade våra föreläsningar är jag imponerad av hur de numrerade de. Idag har vi föreläsning 3 och på fredag föreläsning 2. Det som gör det ännu konstigare är att föreläsning 3 bygger på föreläsning 1 medan föreläsning 2 är "fristående". Lite förvirrande tycker jag iaf.

Jag har ju avregistrerat mig från KLOK-kursen (studieteknik) men jag får fortfarande meddelanden på Blackboard från den kursen så jag vet inte om jag blivit avregistrerad på riktigt...

Hursomhelst, imorrn måste ni ju ha sökt till vårens kurser också! Även om ni är programstudenter så glöm inte bort det!

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback