Hoppas det ska hända nånting intressant idag...

Jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterande och ointressant innehåll idag. Men jag har seriöst inget att skriva om.
Var iaf på ICA Ettan och handlade men det är ju lika intressant som det låter.
Nu har jag iaf paprika hemma igen - vem har undgått att jag brukar äta det som godis? Skär upp en paprika och tuggar i mig. Hur gott som helst! Man behöver inte ens dip utan det är bara supergott helt naturellt.
Jag har för mig att det kan vara ganska nyttigt också.
Kanske borde jag städa idag. Men samtidigt har jag tvättid imorrn och då får det bli städning också tror jag.

Har upptäckt att det är fotbollsmatch ikväll också. Sverige-Portugal tror jag det var. Vi lär väl inte ha någon större chans så jag vet inte om det är värt att titta på den matchen. Får se om det dyker upp något annat...

Ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: mams

Hej vännen! Ja, du fotboll o allt... Vi hoppas o jobbar ju självklart för Sweden som always!!!... i övrigt så vet du... I love you :) Ha en good kväll!

Stor kram mams

2008-10-11 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback