Intressanta saker man får lära sig..

Nu vet jag summan på böterna också. Enligt Cissi är det 250 spänn som gäller och enligt Hanna får du ännu mera böter om du inte har någon ringklocka. Jag har ju allt det där, både lysen och ringklocka. Men mitt framlyse har ju lossnat så om jag ska använda det måste jag hålla det i handen. Gills det ändå?

Nu sitter jag och har ätit frukost men upptäckte tyvärr att jag hade slut på bröd så det blev ingen större frukost idag. Ska snart dra ner till skolan för en dag i PM:ets tecken. Hoppas vi får riktigt mycket gjort idag. Det hade varit skönt!

Jag är lite deppad också eftersom det var sista delen av Generation Fett igår. Det har ju blivit lite av ett favoritprogram men jag får visst inte se det mera nu.

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, tur att mitt börd också är slut. då blire ica ettan sen va?;)

Postat av: mams

Hej! Fixa lyset!! Du kan ha roligare för pengarna! Det blir många brödbitar!! :) kramar

2008-10-23 @ 19:42:17
Postat av: Linnea

haha du kanske är sugen på att vara med i programmet, eller varför inte starta ett eget? ;) tihi...

2008-10-23 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback