Jäkla oflyt alltså...

Jag hade tvättid idag mellan 13-16. Tyvärr kom jag inte hem förrän strax innan två och ingen hade som tur var bokat om min tid (efter en halvtimme fösvinner man ur systemet) så jag bokade den igen... Åkte hissen upp och hämtade all tvätt sedan åkte jag ner och drog igång maskinerna.
Kom på att jag inte ätit lunch så jag tog hissen upp och körde lite pastalåda i mikron. Just som det var halva tiden gången och jag skulle röra om slocknade hela huset. Ingen ström betydde ingen mat men framförallt att jag inte kunde komma in i tvättstugan (elektroniskt lås som såklart dog det med). Efter en halvtimme av skällande från hissen (nån stackare som fastnade med en hund där inne) och tio minuters telefonkö hos bostadsbolaget kom strömmen tillbaka. Drog direkt ner och fick köra igång tvättmaskinerna igen och har nu äntligen fått lite mat att äta...

Här kan ni läsa om strömavbrottet...

Fy hundan!!!

O.

PS. Efter önskemål ska jag vid nästa lediga tidpunkt fixa lite bilder på min lägenhet åt er som ville se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback