Kanelbullar!

Idag har jag invigt min ugn på allvar...
Jag har, tro det eller ej, bakat Kanelbullar. De blev precis klara och jag tjuvsmakade på en och den var jättegod!!!

Så alla som vill är välkommen att komma förbi på Generatorgatan 1 och äte en bulle och så finns det saft också.. :p
"Saft och bullar" alltså...

Har hunnit med en del plugg också medan degen jäst också. Men har en bit kvar av det kapitel jag tänkt läsa idag. Men dagen är ju inte slut än.

Nu närmast blir det bullkalas och One Tree Hill. Har trots att jag haft senaste avsnittet på datorn i tre dagar tror jag, så har jag inte tittat på det än. Tidsbrist och schemakrockar kan man skylla det på...

Åh, vad det luktar gott! Mycket bättre än "Kanelbulleljuset" från IKEA.

Och, ja, jag vet att kanelbullens dag inte är förrän imorgon men med lite tur kanske det finns bullar kvar tills dess! :D

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

shait vad duktig du är som bakar bullar.. sj orkar man inte.. det har ioförsig blivit några kaksorter under året och pizzadeg :P

Postat av: mams

Hej vännen!

Himmel o allt vad imponerad jag blir!! Känner lukten ända hem!! :) Njut av bullar så går tentan bättre... ? (Vilken djup liknelse)... Nä, håller tummen för måndag, å dig i synnerhet! Sköt om dig o massor av kramar från oss! / mams

2008-10-03 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback