Längesen sist...

Nu är det dags för något ni inte sett på ett tag. Ett "morgoninlägg". Även fast jag inte sovit så länge varje morgon har det alltid dröjt till eftermiddagen innan jag skrivit något. Nu ändrar vi på det!

Jag har en talgoxe ute på "räcket" till min franska balkong som jag tror vill in men jag tänker inte släppa in honom. Tycker lite synd om alla små fåglar som måste vara ute när det börjar bli kallt.
Fick en hare (kanin? vet inte vilka det är vi har här... många iaf) som kamrat i natt när jag gick hem också! Han hoppade först två meter framför mig i ungefär femtio meter. Sen bestämde han sig för att hoppa två meter bakom istället. Då förstod jag att han förmodligen tyckte det var lite läskigt med mig bakom för det var lite oroande med honom bakom också. Han kunde ju ha varit värsta rabiesharen!

Nu ska jag snart promenera ner till skolan för föreläsning och får se om det blir något grupparbete idag. Det beror lite på tror jag. Förmdoligen inte men då går jag nog hem och kör inlämningsuppgiften och bokläsning den här helgen istället.
Jag måste ju skryta för alla om mitt tentaresultat!!!! VG!!! Att det sedan var precis på poängen behöver man väl inte berätta, eller?

Ha en riktigt bra fredag och en trevlig helg!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

du och haren, jag och bisamråttan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback