Måste göra en del saker...

Fan, vad jobbigt det känns. Jag har inte lagat mat än... Och jag orkar inte laga mat eftersom jag är så hungrig... Snacka om jobbigt läge... Som ni kanske ser så är jag av med mina feta bokstäver, det är ju bra...

Om vi ska göra klart PM:et imorrn kommer vi förmodligen behöva plugga lite hemma hos mig. Jag har nämligen tvättid mellan 13-16 så de andra får rätta sig efter mig. Det jobbiga med att plugga hemma hos mig är att jag isf måste städe ikväll också... Eller imorrn bitti... Ska vara på skolan för handledning 09.20... Kan ju inte ha hem folk när det är ostädat... Ser inte så hemskt ut faktiskt men det känns ändå som om det är dags att städa...

Nej, nu måste jag laga mat... Fast först ska jag nog kolla efter ett nytt OTH-avsnitt som funkar på min dator...

Slisk och pisk! (Ooooh, kanske ska avsluta alla inlägg med ett rim istället...?)

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea (syster)

haha naaty naaty!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback