Morgonrubrik - igen...

Vaknade vid kvart i nio idag. Utvilad, trots att jag återigen drömde allt utom lugna drömmar. Inatt var jag på hockey faktiskt... Spännande men en väldigt konstig läktare jag satt på. Det var bord på en platt läktare och stolar runt borden. Man såg halva isen men hade TV-skärmar. Bredvid borden fanns det en massa Air-Hockey-spel. Inträdet var inte alls särskilt billigt. 325 kronor kostade det, sedan kunde man köpa till en måltid om man ville, det var plättar. Köpte man till detta kostade det 515 kronor. De plättarna var inte billiga iaf...

Tittade ut genom fönstret och såg att taken runt omkring faktiskt är "vita". Det har tydligen varit första frostnatten här i Västerås...

Nu ska jag käka lite frukost.

O.

Kommentarer
Postat av: mams

Hej igen! På tal om mardrömmar! Shoppingen i Umeå var himla lyckad! Men Kerstin drömde mardrömmar om att hon shoppat FÖRMYCKET, det går ju inte!!! Kram :)

2008-10-19 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback