OKej, okej, okej...

Känns som om jag har hur mycket som helst att skriva nu.
Tar det lite kort bara innan jag går och lägger mig...
Har varit och käkat middag på restaurang med riktigt trevligt sällskap...
Kom hem och tänkte kika in till
Linda för att skvallra lite om vad jag gjort. Lyckades tydligen skrämma henne ganska ordentligt, för jag hamnade typ gömd bakom dörren när hon öppnade, men det var roligt!!!
Och jag ska säga åt dig Linda att du är inte så tråkig - du är nog roligast i det här huset iaf! Har ju inte träffat alla men hittills är du topp iaf...
Satt där och slötittade på tv innan jag höll på att somna och då promenerade hem, eller vad säger jag, jag tog hissen..

Det är så himla skönt att ha någon man känner ordentligt(?) i huset så man bara kan snacka av sig lite ibland...
Tur att vi planerat in våra hemresor samtidigt så vi inte blir ensamma här någon gång...

Nu blir det sängen! gonatt!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

åååh vilket fint inlägg. jag blev rörd. du är alltid välkommen att prata av dig, även om jag ibland blir lite rädd:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback