Örnsköldsvik...

Så nu är jag äntligen hemma. Resan gick kanonbra och har varit förbi min farbror som fyllde 60 idag...

Var kul när jag kom till Öviks flygplats för pappa hade ju kommit med flyg från Texas dit igår. Men hans bagage försvann på vägen hem så han skule få det inom två dagar.
NÄr vi står där vid bandet och väntar så säger pappa på skämt att vad kul det bore om min väska kom nu...
Sedan när väskorna börjar komma, vilken väska kommer då om inte pappas! Haha, helt bisarrt. 
Men det var ju tur för flygbolaget att de slapp betala för en taxi till Bjästa för en resväska iaf...

Nu ska jag äte nåt litet gott innan jag nog faktiskt går och lägger mig. Har en del plugg att göra imorrn sen är mamma ledig också så det kommer förmodligen bli svårt att verkligen ta tag i plugget men jag måste ju så... 

Hoppas allt är bra med er!!!

Kärlek från ett kyligt och lite vitt Örnsköldsvik!!!

Känns förresten helt sjukt att sitta framför en 19" skärm istället för min lilla på 12".. haha

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback