Pengaspendering...

Jag har varit på en runda på stan idag. Var ute efter en ljusgrå väst som inte är sådär "glansig" på baksidan.
Tror ni jag hittade någon? Nej. Kollade en massa affärer och hoppades hela tiden att jag skulle hitta en på MQ. Nu var problemet bara att jag inte hittade MQ. Jag vet inte ens om det finns i city men det borde det ju göra.
Jag kom iaf inte hem tomhänt. Det blev ett bäddset, en panna för plättar (plättlägg?), två tröjor. Sedan gick jag på ICA och handlade Mjölk och sylt - ska nog äta plättar idag tror jag.
Hämtade även ut min bankdosa som kommit idag så nu väntar jag bara på engångskoden till dosan.

Nu var ju planen att jag skulle plugga lite men jag tror jag skippar det. Har ju gjort så mycket annan nytta idag... hehe...
Blir nog lite AFV istället och sen plockar jag nog fram boken senare idag.
Måste nog en sväng på city imorrn också. Kom på att jag måste handla lite på systemet också... Hemskt vad pengarna går. Men det var som jag sa igår, tror det är farmor som lärt mig det;
"Spendera pengarna innan de tar slut" - ett väldigt bra ordspråk...

Nu ska jag kolla runt lite för att se om det finns MQ i city annars vet jag inte riktigt vad det blir för kläder imorrn kväll när det är sittning (ettasittning). Lite synd men vi har inget tema så det gör det lite svårare...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: linnea

plättlagg!

2008-10-16 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback