Promenad i kylan och mörker...

Eller, ja promenaden var i kylan och nu är det kolsvart ute! Hur mysigt som helst!
Promenaden var ganska kall eftersom det verkar vara minusgrader ute - något jag inte är så van vid...

Kan väl säga som så att trots att jag verkligen gillar Västerås kommer det alltid kännas underbart att komma tillbaka hit till "vischan".
Ska verkligen försöka hinna med så mycket som möjligt här!

Har fixat INL2 förutom att jag inte skrivit den på datorn än men det går ju snabbt. Fixar det imorrn innan vaccinationen. Innan jag åkte till Thailand med familjen i våras, och innan backpackningen efter det, tog jag en spruta mot gulsot och tar man den igen inom ett år får man skydd i 20 år tror jag det var så imorrn ska jag tydligen ta en spruta vid 14.
Är glad att man tar den i armen och inte i rumpan.
För er som inte vet det så har jag vissa mindre trevliga minnen från vårdcentralen här i Bjästa (två mil söder om Örnsköldsvik) när det gäller vaccinationer. Skulle åka till Indien och ta en vaccinationsspruta i rumpan men sjuksköterskan tyckte tydligen inte jag var tillräckligt avslappnad utan gav mig en dask på stjärten och sa "Slappna av!".
Jag som redan tyckte jag var avslappnad blev verkligen inte avslappnad så nu har jag nästan en fobi för stjärtsprutor... Eller jag tror det iaf, minns hur nervös jag var inför den här sprutan i våras just för att jag trodde man skulle ta den i rumpan men när hon sa armen gick det över.

Hur som helst, nu ska jag fortsätta med att frälsa min familj med lite mer Lifehousemaraton... hehe

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback