Snacka om nostalgi...

Satt och snurrade och ramlade in på våran gamla Londonblogg... Där la vi tydligen ut en hel del bilder även innan vi drog till London, här kommer några exempel på det vi i Ekonomi var bäst på; HYSSEN!

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Haha, det var tider det...

Är väldigt roligt att snurra i arkivet på den bloggen.
Vem ur London Calling-gänget kan egentligen ha glömt "Vi har supit oss under bordet". Kvällens citat när vi sitter under ett köksbord... haha.. som sagt det var tider det...

Imorrn är det Bad Taste-tema på Kåren här i Västerås så jag har vissa planer på att dra på Myrorna imorrn och försöka hitta nånting riktigt fult... hehe...

Ha det bra! Jag lovar att komma med mer nostalgi i framtiden. Det är ju nuförtiden bara min blogg och Mias (men den känns inte så aktiv längre) som har överlevt "tidens gång". Man kan helt enkelt säga att jag är en långkörare inom bloggvärlden.

Ha det bra nu så ska jag höra av mig när jag har något intressant att säga!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

ahh, goda tider.. var så stolt över er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback