Sol, musik och lugn dag...

Ligger här i soffan och njuter av lite musik och funderar på vad det ska bli av den här dagen...
Hade som ni kanske förstår kul igår och Pluto visade sig från sin absolut bästa sida nånsin. Större delen av terassen var stängd för säsongen men då var det desto större där nere istället. Grymt härligt ställe och jag är glad att jag ändå gick ut!

Imorrn blir det PM:arbete och på måndag också. Men på måndag ska vi ha handledning och jag ska tvätta sen också... Så det kanske blir så att gruppen får jobba här i regulatorn istället för skolan...
I så fall måste jag verkligen städa... tråkigt... Innan jag lyckades bestämma vilka kläder jag skulle ha på mig igår lyckades jag dra ut typ hela garderoberna så det är kläder överallt... Sen är det tyvärr ett tag sen jag diskade också. Det jobbiga med diskningen är att ju större berget blir desto jobbigare blir det att ta tag i det... Men nu ska jag inte göra det förrän tidigast ikväll...

På tisdag åker jag ju upp till Örnsköldsvik igen och även fast jag ofta längtar efter er alla där uppe under veckorna här så kommer jag förmodligen spendera mina sex dagar i norrland med att längta efter Västerås. Varför är man aldrig nöjd???

Jag undrar om Ebba (hunden) känner igen mig?! Konstigt men det är henne jag saknar mest. No offence mot er andra men er pratar jag ju med ibland så då minskar ju saknaden...

Såg att jag börjat avsluta mina inlägg med "kärlek till er alla". Det låter ju ganska bra faktiskt så jag kanske skulle fortsätta med det... Vad tycker ni? Vill ni hellre bli önskad en "bra dag" eller "get some love"???

O.

Kommentarer
Postat av: Texas Joe

I think i wan¨t that "get some love"



Hugs!

2008-10-25 @ 15:29:38
Postat av: mams

Kärlek så klart! Kan det aldrig bli för mycket av! Längtar efter att få träffa dig igen!! Kram

2008-10-25 @ 16:46:13
Postat av: Linnea (syster)

HAHA texas joe :P get some love håll ja me om dock ^^ det är ok att du skriver att du saknar ebba, vet att du saknar mig mest, men det är ju pinsamt att skriva att du saknar syrran liksom, jag förstår dig helt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback