Someone stole my view...

När jag rullade upp persiennerna imorse blev jag förskräckt. Min vackra utsikt är borta!!!
Allt är bara grått och det enda jag kan se är "den stora rondellen med ett hål i".
Det är dimman som ligger över Västerås...

Idag börjar nästa kur som är Marknadsföring. Vi hade hoppats slippa PM-skit men det verkar tyvärr som om vi ska ha det på den här kursen också... Det känns inte så lockande men förhoppningsvis får man veta detaljerna idag...

Direkt efter föreläsningen är det "Valinformation". Ni som har missat det men även programstudenter måste söka till sina kurser till våren! Sista ansökningsdatum är den 15/10 och glöm inte att logga in via universitetet/högskolan. Jag sökte igår så nu är det gjort men ska nog ändå gå på informationen kanske...

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

marknadsföringen är ju a piece of cake..

Postat av: Linda

baaah, jag hatar PM-arbete

2008-10-07 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback