Tack...

Det här blir lite av ett tack-inlägg... Jag skulle vilja tacka alla som kommenterar. Ni har blivit mycket bättre på det på sistone vilket är så roligt! Tyvärr så är det ju så klart väldigt många som inte kommenterar och er tackar jag bara för att ni läser min blogg fastän den i mina ögon inte alltid känns särskilt intressant...

Pratade nyss med farmor i telefonen också vilket alltid är roligt!!!

Sen har jag lyckats diska undan allting nu och det är så skönt att slippa ha det berget kvar under kvällen.
Nu är det bara dammsugningen som inte är gjord. Men den tar jag nog tag i någon gång imorrn istället.

Och på allmän begäran blir det nytt sätt att avsluta mina inlägg från och med nu!

Kärlek till er alla!

O.

Kommentarer
Postat av: mams

Kärlek! Mer av det! (Låter mycket di Leva!!!:) :)

Så, får höra mer sen??? Ser lite på Modomatchen, men blir så arg på kommentatorerna som bara håller på hv.... Ha de gott! kram kram

2008-10-25 @ 20:12:43
Postat av: Texas Joe

Hello!

Have just been out on the fitness race 35 min on the running and a little bit on the gym.

hugs..

2008-10-25 @ 21:42:07
Postat av: Mia

hej och hå.. kom ihåg att ställa tillbaka klockan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback