Tji fick jag...

Trodde verkligen helt ärligt att klara sig under två sidor inte skulle bli något problem. Men när jag satt där och skrev allt jag skrivit i boken insåg jag att det skulle bli på marginalen. Men när jag hoppade ner för att skriva sista raden hoppade de tre sista raderna ner på den dödsdömda tredje sidan. Men efter en hel del pussel med att ta bort min rubrik och lägga in den i sidhuvudet istället behövde jag faktiskt inte öka marginalerna i sidlayouten för att klara det!
Så nu sitter jag här och har fixat den första inlämningsuppgiften och det känns grymt skönt!
Nu funderar jag på att ta en promenad i det vackra vädret för att njuta av det jag uppnått idag! haha

Blir till att läsa igenom och våndas över att jag vill lägga till en massa grejer sen också. Kommer bli lite jobbigt kanske. Tur då att det inte är förrän 16.00 på fredag som det måste vara inskickat och klart...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: syster

du e la duktin du!

Postat av: mams

Hej! Bra jobbat! Håller med syster din, du ä duktig! Hoppas promenaden var skön! Jag o Ebba har tatt långpromenader varje dag! Duktiga? Ja! :) Ha det så gott! Kramar

2008-10-22 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback