Trött som tusan igen...

Har verkligen spenderat en heldag på skolan idag. Vi har jobbat ganska bra idag faktiskt. Gick till vårat andra företag och intervjuade ägaren. Han var riktigt bra att intervjua, pratade på väldigt mycket trots att det kom in en del folk i butiken.
När vi till slut tog oss därifrån drog vi till Mongolian Barbecue och käkade lunchbuffé. Grymt gott var det!
Sedan var det bara tillbaka till skolan för att fortsätta arbeta med PM:et. Delen som handlar om Citymail har vi kommit riktigt långt med och den är väl i princip klar. En massa fina diagram och bilder som passar kanonbra också. Delen om SOLO kommer förmodligen inte bli lika lång och inte ha några bilder men där har vi inte heller kommit så långt eftersom vi fick all fakta idag.

Imorrn blir det ännu mer plugg men förmodligen i hemmet när jag ska fixa lite inlämningsuppgifter och kanske fortsätta lite med PM:et. Lite finslipning kvar på Citymail som sagt. På torsdag kör vi hårt igen på PM:et och jag tror faktiskt att en produktiv dag då på torsdag borde innebära att vi bara behöver en dag till för att bli klara. Men det kan nog bli två också. Tur då att vi har ganska många dagar att jobba på. Det ska vara klart nästa torsdag men eftersom jag åker upp till Örnsköldsvik på tisdag (om en vecka alltså) är nog målet att vara klara tills dess.

Är också i valet och kvalet om vad det ska bli av denna helgen. Skulle verkligen vara behövligt med en lugn helg men samtidigt är det ganska mycket kul som händer. Födelsedagsfest plus att en hel del av mina kompisar som går andra utbildningar haft tentor denna veckan och säkert vill fira det till helgen. Och går jag inte ut nu till helgen dröjer det ju två veckor tills jag kan göra det igen...

Nu ska jag dö ett tag i soffan framför teven. Får se om jag återuppstår. Är ganska less på nya ONE Tree Hillavsnittet också som vägrar komma ut i rätt "version".
Ska ta en check nu igen...

Har en massa disk också. Men jag är ju hemma hela dagen imorrn så det blir passande pausar i plugget...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: mams

Hej! Låter bra med jobb - du behöver inte känna dig sysslolös! :) (Sprang just till Ebba som "smakar" kattströ... :( ) Nu kom Linnea o hälsa på! Skönt! Din far har det varmt i Texas, men hela tiden studiebesök o föreläsningar! Ha en skön kväll o sköt om dig! Kramar

2008-10-21 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback