Tröttare än trött...

Har precis kommit hem från en tv-kväll hos Linda. Kan bara säga att det var länge sen jag kände mig så trött på kvällen som idag. Det var bara konstant gäspande, trötta båda två och gäspar någon brukar man ju gäspa själv så det var värsta maratonet...
Hål i väggen, popcorn, Parlamentet, Långfilm och halvsova i skön soffa skulle kunna vara det bästa sättet att fördriva en söndagkväll faktiskt!

Imorrn ska det bli plugg. Börjar en ny helvetesvecka i miniformat... Eller om det är mini eller max kan jag inte riktigt bestämma mig för... Eller egentligen vet jag inte hur mycket plugg det kommer att krävas...

Nu är jag iaf grymt trött så jag ska krypa till kojs.
Tack mamma för alla kommentarer! Alltid kul med mycket läsning!
Jag blir faktiskt lite avundsjuk på dig pappa, 28 grader - inte mer än rätt att ni inte hittar vatten att svalka er i! haha

Gonatt allihopa!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback