Vad reagerar man på?

Igår när jag skulle somna var det inte tystnaden som var mest ovan utan det totala mörkret! Det blev verkligen kolsvart och jag som är van att ha gatlysen och en massa annat som lyser upp något blev faktiskt överraskad. Men vad hade jag väntat mig av min lilla hemby utan gatlysen. Sörsvedje är verkligen underbart avslappnande!!!
Bor inte mer än 50 pers här och vi har bara ett grannhus inom 200 meters radie...

Sitter med inlämningsuppgift 2 nu och är lagom less. Jag kommer nog skriva allt imorrn men jag har tänkt välja ut teorierna idag och kanske rangordna de också. Sjlva formuleringen känns som att det borde vara ganska enkelt.

I övrigt så är snön här i norrland borta idag igen men jag hoppas jag får uppleva ett snöfall innan jag åker söderut igen!

Ha det bra allihopa!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback