Världens bästa rubrik...

Har varit på skolan idag och kört en del PM-arbete. Marknadsföring är ämnet. Det gick både bra och mindre bra. Vi bestämde oss för att byta ut ett av de två företagen vi valt och det vi valde istället var han vi ville prata med ledig idag. Men det företaget känns mycket bättre än det vi hade tidigare.
När det gäller det adra företaget, CityMail, så hittade jag en perfekt sida på deras hemsida där allt vi ville veta fanns. Hur bra som helst. Allt om deras segment, hur de valt, hur stora de är, procentuellt och en massa fina tabeller och diagram. Så där kommer vi inte behöva någon intervju utan jag ska försöka skriva ihop lite av all fakta som fanns där och strukturera upp det för att se vad som passar "var"...
Imorrn fortsätter vi jobba på och det känns faktiskt även om vi inte kommit så långt som att allt kommer gå riktigt bra och att den tidspress vi hade sist inte kommer finnas denna gång.

Hämtade ut tentan idag också. Hade hoppats på lite kommentarer i den bara för att veta vad man gjort bra och mindre bra. Men det fanns inte mycket kommentarer alls i den tyvärr...
Däremot var ju betyget VG och det känns ju bara så bra!
Fick 12 poäng av 15 på första delen, 26 av 30 på den andra och 7 av 15 på den tredje. Totalt alltså 45 vilket precis innebar VG.

Nu ska jag fixa mig en macka eller två så man får lite energi!

Ha det bra!

O.


Kommentarer
Postat av: syster

grattis till tentan du! annars verkar helgen varit lugn för en gångs skull? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback