Vilken dag...

Jag vet inte ens vart jag ska börja....

Men vi åkte ju iaf till Stockholm idag. Vårat första stopp var Lidingö och en hemmabiobutik. Där pajade bilen... Fläktremmen hoppade av och motorn kokade. Som tur var, tyckte vi, hände det precis bredvid en mack - Preem. De hade en verkstad men verkstadsnissen var inte särskilt trevlig. Han kunde inte hjälpa oss på minst en vecka...
Så det blev bärgning och diverse kommunala färdmedel för att komma in till Stockholms Centrum. Där blev det en sen lunch och en runda på stan innan vi fick ta tåget hem igen.
Då hade vi ju planer att gå på Myrorna och fixa lite kläder till ikväll men vi kom fram dit 18.20 och då hade de stängt för tjugo minuter sen så nu är risken stor att det inte blir någon "Bad taste"-utstyrsel för mig. Men hoppas på en kul kväll ändå. Nu ska jag börja med en Power-nap innan jag käkar och kollar igenom garderoben efter "fula" kläder.
Förfesten börjar 21, när vi hörde det tyckte vi det var sent men nu känns det bara så lagom!

Ha det bra allihopa!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback