Vilken härlig dag...

Jag har känt mig enormt oseriös idag. Föreläsningen minns jag inget annat av än att jag tyckte den var rolig. Vad den handlade om har jag ingen aning. Sedan försökte vi oss på lite grupparbete vilket gick sådär. Jag var grymt okoncentrerad då också.
På vägen hem fick jag akut springa in på OK för att köpa nåt sött. Var så grymt sötsugen men efter det blev allt kanon.
Tog en promenad till ICA men handlade inget. Som tur var hade jag sällskap som handlade..
Vädret är helt underbart. Riktigt härlig höstdag förutom att det blåste lite. Men med en mössa på huvet är det kanon!
Nu har det blivit sådär härligt mörkt på kvällen också.

Finns det något härligare än att promenera i mörkret en höstkväll?
Förmodligen finns det mycket men idag var det skönt iaf.

Nu ska jag bara ta det lugnt så jag har lite pluggenergi till imorrn. Ska inte till skolan utan det blir bara egenstudier i hemmet...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback