Vilken natt.... eller morgon....

Jag vaknade vid sex i morse av att regnet smattrade mot fönstret och att blåsten lät som konstant åskmuller. Tror mullret berodde på att vinden blåser rakt in i hörnet där mitt "friskluftsintag" sitter. Var iaf lagom svårt att sova.. Lyckades halvsova någon timme till men sen fick det bli Mintzbergpapper och sammanfattningar. Har iaf masat mig upp ur sängen nu men vädret är bara så deprimerande. Kommer inte orka plugga mycket mer idag alltså. Ska läsa igenom papperna en gång till så att jag vet var allting är någonstans och inte behöver leta igenom allting för att hitta det jag vill under tentan IMORGON!!!
Är faktiskt inte det minsta orolig för jag är ganska säker på att det kommer gå åt helvete! Har absolut ingen aning om vad man väntar sig... Just ja, det ska jag göra - läsa en gammal tenta på våran "Blackboard" (sida på internet där all kursinformation finns), vet egentligen inte vad jag kommer få ut av det. Blir förmodligen bara förvirrad men kan ju vara bra att inte bli helt paralyserad när man får frågorna imorrn....

Hoppas det slutar regna så man åtminstone kan ta sig ut och få lite frisk luft. Kan min hjärna behöva tror jag...

Ha en bra dag!!!

O.

Kommentarer
Postat av: mama

Hej vännen!

Kanske en tröst att väret är lika eländigt här... Ebba vägrar gå ut!! Vi ska snart åka in till stan o se Linnea spela match! Så mycket "ute" blir det idag... Sköt om dig o försök ha en skön dag iaf o önskar mesta lycka till i morrn!! :) Allt löser sig alltid på nåt sätt, eller hur!

Stor Stor kram

2008-10-05 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback