Vintertid, storm och skola...

Den rubriken sammanfattar denna dagen ganska bra. Jag kom ihåg att ställa om klockan imorse, *nöjd*. Det har blåst hela natten och det dånade ganska bra. Var kul att se alla vägskyltar som hängde och slängde men till min besvikelse sitter de kvar idag. Hade hoppats att de skulle lossna och att flaggstängerna skulle gå av men inget sånt fick jag se...

Klockan 11 börjar dagens plugg. Ska sitta med PM-arbetet på skolan idag. Jobbar vi över våran förmåga idag så kommer vi nog ha typ ingenting kvar att göra. Annars behöver vi nog ett par timmar på måndag också. Arbetet ska vara klart på torsdag men jag åker ju på tisdag så vi ska försöka göra så mycket som möjligt innan dess...

O.

Kommentarer
Postat av: Texas Joe

Hello I´m going home today..

it seems like your doing a good work.



/TJ

2008-10-26 @ 15:40:45
Postat av: mams

Hej och lycka till med arbetet! Ska bli gott få träffa dig igen! Anders har påbörjat den långa resan hem... Ska hämta honom på flyget i morrn.

Sköt om dig o lycka till med "allt annat oxå"!! :)

Kramar

2008-10-26 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback