WIIIIIIEEEEE!!!!

Trodde fan aldrig att det kunde vara sant men när jag loggade in på studentportalen nu när jag kom hem blev jag bara så lycklig!!!
Jag klarade tentan! Jag slipper Mintzberg nu! Kan det bli bättre? Ja, det kan det!
Som om det inte var nog att jag klarade de 30 poäng som behövdes för G (av 60) så lyckades jag få 45 poäng. Alltså precis på poängen för VG!!! :D
Tror det var länge sen jag var såhär glad!!!
Bara 14 procent som fick VG så jag känner mig grymt nöjd! Helst eftersom jag inte alls pluggade mycket. Det känns lite orättvist mot er som kanske pluggade jättemycket. Men jag läste inte hela boken. Jag antecknade ingenting på föreläsningarna, jag skrev ut föreläsningsunderlaget dagen innan tentan och läste aldrig igenom det.
Så utifrån de förutsättningarna kan jag inte säga annat än att jag är så jävla nöjd!!!

Kommer antingen inte kunna somna eller sova som en gris. Är ju föreläsning imorrn och jag lär inte anteckna då heller för nu vet jag ju hur jag ska göra!!!

Hade hur som helst sittning ikväll... Sittningen var riktigt trevlig, tyvärr kom det inte så många andra studenter sen när Kåren öppnade för de övriga. Jag hade iaf trevligt med en massa intressanta samtalsämnen som allergier, fyllor, fester och annat smått och gott!

Nu borde jag nog sova... Föreläsning nio imorrn alltså men jag är bara så nöjd så jag vill bara ringa alla och berätta hur bra det känns!!!! Men jag ska inte göra det - men imorrn ska jag missbruka telefonen och "tyck att jag är bra"-repliken!

Gonatt!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS! Det är faktiskt helt fantastiskt och jag säger som jag alltid har sagt. Marginaler är bara dumheter så länge man har poäng för att få VG ;) kramar Hanna

2008-10-17 @ 07:06:48
Postat av: Mia

Grattis.. ska veta att de få vg jag har så har jag även fått just på poängen.. det är ju så det ska vara..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback