Äntligen!!!

Efter igelkottinlägget som fått en hel del uppmärksamhet så är det med viss prestationsångest som jag ska försöka å ihop ytterligare ett inlägg...

Anledningen till rubriken är att idag var sista föreläsningen om sömnpillret Mintzberg och nu är det "bara" tenta och PM-arbete kvar...

I övrigt har dagen inte bjudit på några större överraskningar.

Min PM-grupps arbete idag kommer jag inte gå in så djupt på. Eftersom min syster är fyra år (och har körkort) så vill jag hålla denna blogg barntillåten och kommer därför inte beskriva allt som togs upp under dagen...

Om ni blir besviken över detta kommer jag att överväga igen men förmodligen komma fram till samma beslut.
Men som sagt ni kan ju försöka övertala mig. Vissa har lyckats ganska bra med det...

Vad resten av dagen ska fyllas med vet jag inte - kanske en promenad...

Fick förresten hem en tidning idag, en studenttidning som jag tror är lokal för Västerås?! Den heter Ego och idag stod det bland annat om;
- En 78-årig tyska som blev incheckad som bagage på Arlanda. Hon var tyska och hade tydligen dålig hörsel vilket resulterade i att hon trodde de sa att hon skulle lägga sig på bandet istället för att lägga väskan på bandet...
- Olles fetischskola..
- Takida...
Eller varför inte horoskopet;
Oxen: Du har fortfarande ångest över ditt beteende på senaste kräftskivan. Håll dig till vitt bröd och vatten nästa gång. Eller ännu bättre, håll dig hemma. För allas skull!

Intressant, jag minns inte ens att jag varit på en kräftskiva - fan vad illa jag måste ha betett mig...

Det ser överlag ut att vara en riktigt bra tidning så nu ska jag läsa den sedan försöka klämma mig igenom ett kapitel Mintzberg (lever efter riktmärket; minst ett kapitel om dagen...) och sedan om jag fortfarande har någon ork kvar ta en promenad...

Nu är det bara att vänta till nästa inlägg! :D

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Cissi

I wanna knoooow!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback