Arosfortet...

Så har man då provet på Arosfortet här i Västerås också. Det var riktigt kul och jättekul att vi var så pass många. 7 lag fick vi ihop totalt. Varje lag ska innehålla 3-4 personer.
Mitt jättefina lag gick under namnet "Dubbelgångarna". Då börjar ni ju fundera varför vi hette så, det beror på att namnen på lagmedlemmarna är; Oscar, Oscar, Emelie, Emelie.
Väldigt bra styrt... haha...
Nu tror ni att jag bara hoppar över resultatet för att det gick dåligt men vi kan väl dra lite snabbt så ni förstår.
Det finns 35 "celler" där olika uppdrag ska utföras. Varje cell är värd mellan 25-100 poäng. Ju svårare desto mer poäng.
Laget som vann drog ihop 725 poäng under de två timmar vi var där. Mitt lag fick ihop 425 poäng. Då tänker ni säkert "Oj, vad dåliga ni var!" men det resultatet räckte faktiskt till andra plats av de sju lagen så vi är grymt nöjda!!!!

Nu sitter jag här och bloggar istället för att göra mig i ordning för kvällen. Ska försöka hinna bli klar så snabbt som möjligt men det finnns så mycket man kan göra vid datorn också.. :p

Nej, nu ska jag duscha!

Ha det bra!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

var det såna uppgifter som på fångarna på fortet? :D hehe... isåfall SKA jag dit :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback