Borde ha ett anteckningsblock bredvid sängen...

Ber om ursäkt över att inläggen på sistone kanske inte varit överintressanta.
Det är fantasin som inte funnits. Åtminstone inte när datorn är igång. Så fort jag ska gå hemifrån eller har gått och lagt mig dyker det upp så mycket som jag borde skriva om. Varenda kväll i sängen tänker jag att jag kanske borde skriva ner det men orkar inte hämta papper och tänker att det här kommer jag ju ihåg...
Det går alltid åt hel***e!

Angående mitt tidigare inlägg om kursen i norrländska så har jag ännu inte varit med om att någon börjat prata "utrikiska" när jag pratat med de. Kan nog bero på att jag inte har så utpräglad dialekt utan bara använder mig av vissa ord och ibland meningar. Men hänna å dänna tyck ja e riktigt bra ord.
Sedan har vi ju våran stolthet i "He". Det går självklart att böja; "He, hedde, hett". Haha...

Idag är det iallafall Arosfortet ("Bodaborg" typ...) som står på schemat och sen ikväll är det "Lilla Tentafesten" på Kåren. Jag har inte gjort någon tenta än men det kan ju firas ändå.

Ha en bra helg!!!

O.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback