Efterlysning...

Om vi börjar såhär... Igår var jag och klassen ute och firade våran seger i Studentolympiaden rejält...

Först förfest i en lokal - sedan plötsligt var vi fem stycken i en lägenhet... Sedan vips var vi på Kåren och shakade...

En liten undran till de av oss som bestämde sig för att planka in på kåren. De klättrade över staketet och ramlade ihop på insidan. Vi andra såg hur en slog i huvudet och det såg ut att göra ganska ont så vi tänkte att det är nog lika bra att ta rätt väg in...
Döm våran förvåning när de båda plankarna kommer tillbaka till kön och har klättrat över staketet ut igen... haha... var så jävla dumt...

Sedan var det fyllekäk på Gideonsbergsgrillen!! GOTT!!!!

Imorse vaknade jag och trodde att jag skulle tvätta klockan 10 men så var det tydligen inte.. Måste ha tagit fel på vecka...

Upptäckte då att jag inte hade någon jacka, ingen väska och ingen kamera...
Som tur är vet jag att jag lämnade jacka och väska hos hon som bodde i lägenheten....
Kameran var något osäkrare - minns bara att jag lämnade den i någons väska men som tur var fick jag nyss ett litet meddelande på Facebook från den som har den...

Hehe, som ni hör händer det mycket.. haha..

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback