Eget ansvar...

Då var det en ny vecka igen och det är ju hemskt vad tiden går fort. Snart är det ju jul, bara tre månader vilket känns overkligt nära...

Nu är det en verklig "eget ansvar"-vecka eftersom vi inte har en enda föreläsning inbokad. Egentligen skulle vi haft tenta idag men den har flyttats så det känns bra.
Däremot ska vi jobba med PM:et som ska vara klart nästa måndag, om en vecka alltså. Hade jag varit själv och skulle göra det hade jag kanske känt viss panik men nu är vi fem stycken (eller ja, nästan fem...) som ska få ihop cirka 15 sidor så då känns det inte alls lika stressigt. Det blir ju typ 3-4 sidor var och det tar ju inte så lång tid...

Ska vara nere på skolan 13 så det blir nog många sovmorgnar denna veckan tror jag...

Hoppas ni får en bra vecka och inte glömmer att läsa här varje dag! :p

O.

Kommentarer
Postat av: Tomas

fy fan for eget ansvar! Det kanns inte som en kanongrej.

Ha det gott grabben!

2008-09-22 @ 16:54:15
Postat av: Mia

Jag har till och med börjat att köpa julklappar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback