Facebook - på väg utför?

Sitter och försöker ladda upp bilder på Facebook och har till slut lyckats... Däremot går det inta att "tagga" och en hel del andra saker. Vart man än trycker så blir det "Fel på sidan". Är det Facebook eller min dator som förstör?

Tillbaka till mitt ordinarie liv där Facebook inte har lika stor plats...(?)
Fick idag tillbaka min kamera vilket var nice i dubbel bemärkelse.
Så nu har jag lagt upp de av bilderna från i lördags som inte föll under censuren. Det finns faktiskt en sån här i "Södern"...
På tal om "Södern" så har jag inte ångrat att jag styrde lasset hitåt för snart tre veckor sedan (känns som igår...) en enda gång! Jag trivs som fisken i (rent) vatten och än så länge älskar jag Västerås!!!
Den här stan har verkligen allt! Natur, vatten (Mälaren), "känsla av en stor stad", nära Stockholm, nära världen (via Arlanda). Allt man vill ha finns här!
Ni som inte bott här någon gång och inte vill göra det heller gör klokast i att aldrig flytta hit eller åka hit för åtminstone jag fastnade direkt...

Lite vardag igen då. Imorrn ska jag faktiskt till tandläkaren. Skrev upp mig hos en tandläkare för någon dag sen och idag ringde de! Får komma redan imorgon bitti. De har "Sveriges billigaste" tandundersökning. Den ligger på halva normala priset, just nu kostar en undersökning bara 390 kronor och eftersom vi har en ny tandvårdsreform får man årligen 300 kronor från Försäkringskassan till tandläkarbesök. Det gör att jag imorgon betalar 90 kronor. Det roliga var att hon jag pratade med sa att om man inte kommer kostar det 400 kronor. Snacka om bra anledning att gå till tandläkaren - det r numera billigare att gå än att inte gå...

Vad mer händer?
Hade några intressanta saker att ta upp men jag har glömt bort de i snart en vecka nu... Kommer alltid på det när jag precis ska hemifrån och har alltid glömt det när jag kommer hem igen... Borde kanske börja skriva ner det...

Har skrivit upp mig för att vara Företagsvärd på Mälardalens EkonomiDag här i Västerås i december. Man står med ett företag i en monter och hjälper till hela dagen, tydligen bra om man vill ha sommar- eller extrajobb. Har dock inte bestämt än om jag verkligen ska ställa upp. Kan ju inte påstå heller att jag vet vad jag skulle göra om jag blev erbjuden ett sommarjobb här. Som det känns idag skulle jag definitivt tacka ja men när vi börjar närma oss nästa sommar har jag ingen aning om vad jag kommer känna. Så inga beslut tas denna dag... haha...

Hoppas ni har det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Lina

Allt söder om gävle rules!!

2008-09-10 @ 17:09:18
Postat av: Syrran

låter väldigt bra att du trivs där nere! fast du har väl aldrig misstrivts på nåt ställe som du "bott" på? då menar jag typ: london, karlskrona, asien :P heh... förstår tanken på om du ska stanna över sommaren och jobba eller komma hem hit, det är ju förstås jag som lockar hem hit ;) vi hörs! ha det så bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback