Full fart på morgonen...

Jag kan säga att det är lite onödigt men på morgnarna här hemma har jag alltid tv, radio och dator igång. En massa ljud överallt.

Som på tv nu till exempel så är det någon talkshow där han "krokodilägaren" som dogs dotter är på besök. Jösses vilken dryg unge. Jag har aldrig varit med om en så överpositiv och "jag-gör-aldrig-fel" inställning hos en unge.
Jag har aldrig för blivit så trött av att bara lyssna på någon.
Nu ska Rachael Ray laga Swedish Meatballs.

Ska ner till skolan till 12.30 idag för att jobba arslet av mig...nästan...
Ska till banken vid 14 så då blir det paus i skoljobbet och sen någon gång i eftermiddag ska det ju bli helg också!!!
Den längtar jag efter, även fast det lär behövas plugg då också så känns helgerna alltid något lugnare...

Ha en bra dag allihopa!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

men troru att hon va dryg!!! gaah! jag kunde inte se hon, fick lov att byta kanal :S -Im a very lucky child, crocodiles are amazing!! så jääääävulskt dryg!!! fattade faktiskt aldrig att det var hans barn :P men det förstår man nu hehe... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback