Handduksuthyrning...

Har sett ytterligare ett avsnitt One Tree Hill idag och jag vill aldrig mer behöva vänta på att se hur det slutar! Men nu måste jag vänta för nu finns det inga fler avsnitt där ute i cybervärlden.

Jag har någon enormt smart granne som mitt i One Tree Hill-avsnittet avbröt med att börja borra i betongväggen. Det ger en enormt hög ljudnivå och omöjliggör att man följer något normalt teveprogram med normal ljudnivå.
Vi blev något skrämda första gången kan man säga...

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen. Ska få besök snart. En kompis som glömde kläderna i tvättstugan och med de elektroniska bokningssystem som finns i de flesta hus här kan man inte komma in i tvättstugan när man inte själv har tid. Så nu behövde hon en handduk och jag har faktiskt mer än en. Sen har jag ju tvättat idag så allt är ju rent.

Hur som helst så vet jag inte vad mer jag ska göra idag.
Har varit en helt underbar dag, främst för att jag inte läst en sida i helvetesboken och när man inte gör det är man så pigg och glad i huvudet...

Ha en bra kväll!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej vännen! Låter bra med uthyrningsverksamhet! Här sitter jag o tar liten paus mellan föräldrasamtal.. Har nyss pratat med farmor o farfar, allt bra! Igår natt letade jag o din far efter Greger .. ute.. han smet ut... grr... kl var halv 12 när han behagade komma... just nu sover han sött!! Anders åkte till Umeå i morse för föredragshållande! Ha en skön kväll o kramar i massor / mams

2008-09-24 @ 20:20:53
Postat av: Mia

Vi har grannar som borrar i betong typ varannan dag.. ytterst irriterande

Postat av: Emma

Oskar oskar oskar.. visst är väl one tree hill brraa ? :)

2008-09-25 @ 01:23:25
Postat av: Linnea

men tjolahopp i lingonskogen! låter som du klarar dig rätt bra där nere även om det borras i väggar och så vidare... :P vad händer i helgen? du kan ju svara som ett inlägg på bloggen, ha de bra! kramar /syster yster

2008-09-25 @ 12:50:21
URL: http://linneafager.blogg.se/
Postat av: Alina

Goddagens! kikar in* :)

2008-09-25 @ 12:51:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback