Jösses, vad är det som händer???

Såg min besökskurva nu och man kan väl säga att gårdagen var ett all-time-high... Alltid roligt!!!

Igår kom jag i säng vid halv två och klev upp igen sex imorse.. Läste igenom det vi skrivit hittills på arbetet och var sedan på skolan till 8. Sedan var det bara jobb, jobb, jobb och sedan skicka in det färdiga arbetet till klockan 15.
Nu när jag kommit hem efter en vända på stan med lite asiatisk mat och har hunnit städa upp här hemma så känner jag tröttheten komma krypande. Men än blir det ingen vila. På onsdag har min grupp sitt seminarium så idag ska jag lusläsa en annan grupps arbete och imorrn ska vi skriva en A4-sida som opposition och även förbereda våran "redovisning" av vårat arbete.
Men när det är klart på onsdag är det bara tentan på måndag kvar så en veckas stenhårt pluggande kvar innan det i princip blir semester. Nästa kurs som är Marknadsföring ska vi nog bara ha tenta på så det kommer ju bli hur soft som helst. Lägg då till tiden som "Rookiefirandet" stal från möjlig pluggtid så inser man att man kommer ha enormt mycket tid under resten av hösten.

Men än är jag inte där... Först som sagt en del pluggande... Ska försöka läsa igenom arbetet nu sedan måste jag nog gå till affären idag också. Har inte haft tid på sistone...

Nej, nu börjar huvud och kropp kännas rejält möra så jag ska försöka mala mig igenom det där arbetet och innan jag kryper i säng ska jag försöka läsa lite Mintzberg också. Han har inte sett mig på ett tag nu så han känner nog för att sänka det härliga go som jag fått av att ha gjort bort själva PM-arbetet...
Helvetesboken och helvetesuppsatsen (för det är den - väldigt bra och kommer nog tyvärr bli svårt att hitta några större fel eller konstigheter... verkar vara ett riktigt pedantarbete...) here I come!!!

Om ett tag... eller imorgon bitti, ska ju inte vara på skolan förrän 13. VI gillar eftermiddags- och kvällspasset (med viss reservation för natt). Det var ju tydligen ett gäng (minst) som satt och jobbade på skolan hela natten... Usch vad drygt...

Ha en bra vecka!
Det här har varit bland de bästa måndagarna på länge!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

marknadsföringen är a piece of cake..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback