Kan inte plugga idag...

Det var hemskt vad hjärnan inte var på plugghumör idag. Satte mig i soffan för att försöka klara ytterligare ett kapitel i den dötrista Mintzberg-boken. Men det var omöjligt. Läste tio sidor men var tvungen att ge upp sen. Jag läste samma mening fem gånger utan att minnas vad det stod så då fick det bli vila för hjärnan. Risken är stor att det blir för resten av dagen men än så länge har jag ju gått om tid.
Är ca 15 sidor kvar på detta kapitel så en sida nu och då under resten av dagen så kanske jag klarar mitt mål...

Rek. brevet jag skrev om sist var det jag trodde. Lite bankuppgifter från Länsförsäkringar. Så nu har jag två banker, vet inte om det är någon fördel med det men det är en övergångsfas...

Skulle verkligen vilja göra något aktiverande idag men jag sprang ju igår och ganska vilse så nu vågar jag inte göra det idag. Plus att jag inte orkar göra sånt två dagar i rad...

Men men, nu ska jag nog städa och diska lite... Kan behövas tror jag...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback