Lagom trött...

Nu har jag precis kommit hem från en kväll på Pluto... Tiden där gick dock väldigt fort och det kan nog bero på att förfesten drog ut lite på tiden men oj så kul det var...

Hann med ett samtal med min farfar o farmor och det var inte bara jag som pratade så jag har väl skämt ut mig åt alla håll och kanter.. =D

Nu är jag sådär sjukt trött så jag ska nog bara krypa ner i min varma säng och sova så länge det går!
Om ni vill se bilder från kvällen/natten tycker jag ni ska chilla till imorrn då jag ska försöka lägga upp lite bilder så ni får se vad som hände...

Gonatt!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha du e smidig du broder :D (lagom lång text för att hinna läsa den på jobbet btw ;) kram

2008-09-20 @ 08:17:12
Postat av: Lisa

hehe råkade bli så efter några öl, men nu e den borta och lär nog dröja ett tag tills den kommer tillbaka till fb! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback