Lördagsfunderingar...

Har dykt upp en del funderingar ikväll...
Men först tar vi dagen i stort..
Gick på stan och köpte lite saker, kläder, väska och alkohol...

Käkade sedan grymt god middag (tacos) hos en granne...

Men så till funderingarna;
- TV-licens? Ska jag betala det eller ingår det i hyran???
- Mitt bredband? Jag har fortfarande inte fått någon räkning för mitt bredband. Det är ju lite speciellt, men än så länge riktigt bra eftersom det är gratis...
- Lördagskvällar är störda? Har nu spenderat hela dagen med att vela mellan att gå ut eller inte... Imorse och idag var jag väldigt taggad men sedan började så många vara sega och otaggade...
Sedan när jag var som mest otaggad ringer folk och är jättetaggade. Nu är jag mellantaggad(!) och ska iväg på liten "hemmafest" och sedan förmodligen en pub här som heter "Å"...
Hade lite tankar på att dra till en stor fest i Skrapan men ingen vet vem som har festen eller vilka som ska dit eller om det ens är en fest..

Så som ni hör så är Västeråskvällarna lika oorganiserade som de var i Örnsköldsvik...

Ha en bra kväll iaf!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Tompa

Tjenare!

Hoppas det flyter pa bra i vasteras med festande och tv-licens. Sjalv tycker jag att du ska satsa helhjartat pa att vara rebell och strunta i licensen och bara festa!

Kor hart grabben!

2008-09-14 @ 07:07:27
Postat av: Mia

tv-licensen ingår ej.. men bredbandet kan dock göra det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback