Något jag aldrig trodde skulle hända...

Jag har för första gången (förmodligen) skurit mig på ett par byxor...
På ett par grå byxor sitter det av någon anledning en stpetsig liten sak som jag lyckades skrapa mot armen... Ingen större fara men ändå...

Har varit med om lite annat också under kvällen - en stund blev det lite panik (egentligen ofarligt, men det kunde ha blivit lite pinsamt...) men jag tror jag hann reda upp saker och ting innan det var för sent...

En annan sak som pågår i detta nu är att någon av föreningarna som valt att ha "Nollning" i tre veckor har förfest på terassen (En stor terass på åttonde våningen i mitt hus som man kan boka för olika fester och liknande) och det hörs kan man säga... Men kul att det inte är alldeles tyst i huset.
Det positiva med terassen (just nu är det positivt iaf, inte när man har den själv...) är att det måste vara städat och tomt klockan 22 och det är den ju snart. Så då ska det nog bli tyst...
Jag ska ju upp ganska tidigt imorrn jag och åka till tandläkaren. Ska vara där klockan 8 och sedan ska jag vara på skolan 10 för PM-handledning och sedan jobba lite på grupparbetet...

En riktigt rolig sak är att min bloggs besökskurva börjat peka rejält uppåt de senaste två dagarna!
Keep spreading the word!

Nu börjar "Vem kan slå Filip och Fredrik" igen. Tycker det är ganska kul att se alla roliga grenar!

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

såg du filip o fredrik igår? :P älskade sista grenen, "strutboll".. hahahaha, fatta va jävulskt surt att tappa 500 000 kr på en jävla liten strutboll :P jag hade gått in i väggen totalt om det varit jag :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback