Något opålitligt väder i den här stan...

Snart dags att lämna lghtn för kvällen men innan dess ska jag hinna med lite annat, som typ ta en dusch och skriva detta inlägget..
Har idag tagit en promenad på stan vilket var ganska intressant. När jag kom ut på gatan började det regna så jag åkte upp och hämtade paraplyet och när jag kom ut igen slutade det att regna...
Sen har det vädret hållit i sig. När solen kommer fram blir det varmt annars är det inte särskilt varmt... Lägger man då till att det blåser stormvindar här och har gjort det i flera dagar nu så förstår ni hur lätt det är att veta vad man ska ha på sig när man går ut...

Så det var väl vad jag hade tänkt säga denna gången...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback