Ojojoj, vilken start...

Har då klarat av de två första avsnitten av sjätte säsongen av One Tree Hill. Det är hemskt att säga men nu är jag seriöst beroende!!!
Händer så mycket grejer så man vet inte vad man ska tro. Så brutala avslut på varje avsnitt också så det är egentligen fantastiskt att man klarade av att spara avsnitt 3 och 4 till imorrn. Men det kan ha berott på att jag och Linda sa det redan innan att vi bara skulle se två idag.
Men efter de två verkar man få vänta en vecka på varje eftersom säsongen precis börjat i USA. Hoppas avsnitt fyra inte slutar alltför spännande... :p 

Hur som helst så har det inte blivit mycket plugg gjort sen jag kom hem från skolan idag utan jag har istället städat och tagit det lugnt. Men jag kände mig väldigt produktiv när jag var på skolan så imorrn ska jag läsa ett kapitel i Mintzberg och skriva så mycket jag kan på PM-arbetet. Det känns som att det kan ta en stor del av min dag men då har jag ju två avsnitt av One Tree Hill att se framemot sen också.
Har förresten varit på affären idag och handlat lite saker - blev mest frukt och grönsaker idag, paprika, vindruvor, gurka, äpplen...

Nu ska jag slappa lite framför teven om jag hittar nåt som är värt att titta på alltså.. :p

Ha det bra!!!

O.


Kommentarer
Postat av: syster

förresten, är linda någon granne? man måste ju få lite uppgradering i kompisarna, man ser dom ju inget ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback