Onsdag...

Ja, vad ska det bli av denna dagen... Ska hur som helst ner till skolan sen men jag vet inte riktigt när.. Tur att det går så fort att komma dit.

Vad mer som ska göras idag är lite mer osäkert. Jag har inget planerat... Just när jag säger det kom jag på att jag har ju tvättid idag.. Kanske borde kolla upp när det var... Men samtidigt har jag inte så mycket att tvätta.. hmm..

Anyhow, den där helvetesboken ska väl få lite mer uppmärksamhet idag och även grupparbetet som jag börjar få en liten insikt i hur det ska fungera nu.
Jag tycker lite synd om de som inte fått tag på företag än - för det finns såna grupper också. Arbetet ska ju vara klart på måndag... Jag tycker även lite synd om de/den stackare som ännu inte fått någon grupp...

Hur som haver, ha en bra dag!
Nu ska jag käka nånting... Lite smörgåsar tror jag det får bli...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback