Produktiv dag...

Jag tror att jag haft en ganska produktiv dag idag. Nu kan jag ju inte vara säker eftersom jag inte vet allt ni gjort men det känns som en bra dag.

Vill berätta iaf att jag bokat en resa upp till Örnsköldsvik också. Den 28/10 kommer jag hem och blir hemma till den 3/11.

Annars har jag bokat in mig för ett möte med det som ska bli min nya bank på fredag. Jag ska alltså lämna en av de stora till förmän för en av de inte fullt så stora.

Jag har verkligen inget mer att säga idag. Jag har gjort så mycket men det är förmodligen inte mycket av det som skulle göra er intresserade.
Men om ni vill veta så har jag idag;
pluggat
bjudit på middag
sett one tree hill och ätit popcorn
pratat med mor min
kommit fram till problemet med mina blommor...

Aah, där har vi nåt jag kan skriva om - mina blommor.
Jag har en orkidé och två gröna växter. Två av dessa lever lite på gränsen just nu. Den tredje däremot verkar trivas som tusan! Det är inte bara jag som blir överraskad över att det är orkidén som mår bäst...

Jag har en annan växt också. En liten gul kruka med gräs(!) i. Tyvärr dog det gräset ca fem dagar efter jag tog emot gåvan. Jag och min mor hade vissa misstankar att min systers katt, Greger, på något vis gett mitt gräs felaktig "föda". Men vi har inga bevis...
Jag ska dock lugna er som gav mig denna gräs(liga) gåva med att gräset fortfarande är kvar i krukan och jag ger den vatten. Men den är tyvärr död...
Det var då fan att gräs ska vara så svårt att sköta...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: syrran

HAHA greger är en rackare han :P kul att du kommer hem snart! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback